De kosten zijn afhankelijk van het probleem waarvoor u bent doorverwezen. Tijdens het eerste bezoek wordt met u het behandelplan opgesteld en besproken. Tijdens dit bezoek krijgt u een begroting van het behandelplan mee. Zo heeft u een overzicht van de verwachte kosten.

Voor de behandelcodes en de daaraan gekoppelde bedragen voor parodontologie en implantologie verwijzen wij u naar de tarievenlijst tandheelkundige zorg. U kunt deze tarieven vinden op de website van uw verzekeringsmaatschappij. Ook kunt u de tarieven vinden op de websites van ANT, NMT of NZa.

Betaling

Onze financiële administratie verloopt via Infomedics B.V.. Infomedics verstuurt de factuur van de behandeling naar uw verzekeringsmaatschappij zodat u er geen omkijken naar heeft. Mocht er maar een deel van de factuur door uw verzekering worden vergoed dan ontvangt u een restfactuur van Infomedics welke u moet overmaken naar Infomedics. Op de factuur vindt u informatie over de betalingstermijn. Mocht u vragen over uw factuur hebben, dan kunt u contact opnemen met het servicedesk van Infomedics via 036-2031900. Bereikbaar maandag t/m vrijdag tussen 09.00 en 17.00 uur. Het is ook mogelijk om via www.infomedics.nl alles betreffende uw factuur online te regelen. Voor een kopie van uw factuur kunt u terecht bij Infomedics, via het telefoonnummer: 036-2031 900. Mocht u graag rechtstreeks uw factuur willen ontvangen van Infomedics dan kunt u dit bij ons aangeven zodat wij dit kunnen doorgeven aan Infomedics.

Vergoeding door de verzekering

De vergoeding is afhankelijk van het door u gekozen verzekeringspakket (wel of geen aanvullende tandartsverzekering). Zorgverzekeraars bieden onderling verschillende pakketten aan die bepalend zijn voor de hoogte van uw vergoeding. Ons advies is om aan de hand van de begroting uw zorgverzekeraar te raadplegen over de eventuele vergoeding.